Potřebujete s něčím poradit?
774 64 94 93 (po - pá: 8:00 - 15:30)
774 64 94 93 (po - pá: 8:00 - 15:30)
Na vámi zadaný e-mail jsme vám zaslali nové heslo.
Heslo si poté můžete libovolně změnit ve vašem účtu v sekci Účet -> Heslo
Zpět na přihlášeníKupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách, nejdéle však do následujícího pracovního dne. Pokud by došlo k prodlení nahlášení škody spojené s přepravou, tak reklamace nebude již uznána přepravní společností.
Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
Prodávající je povinnen kupujícího řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti za vady výrobků, včetně rozporu s kupní smlouvou (reklamace) spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit a o provádění záručních oprav. Pokud prodejce shledá výrobek nezávadný a zákazník přesto bude trvat na reklamaci, může prodejce na žádost zákazníka poslat výrobek k distibutorovi na posouzení, ale pokud výrobek shledá i distributor nezávadný, bude prodejce požadovat po zákazníkovi náklady spojené s reklamačním řízením.
Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.
2009 — 2021 © Zoocentrum